2009.05.20
Trečiajame etape - skirtingos strategijos krizės akivaizdoje
Lempučių gamybos ir prekybos įmones valdančios verslo profesionalų turnyro „Ahead 2009” dalyvių komandos jau dvejus metus veikia krizės sąlygomis.
Siekdami įveikti sunkmetį ir paskatinti staigiai krintančius pardavimus, įmonių atstovai imasi įvairių strategijų, dažnai – visiškai priešingų. Vieni diegia inovacijas ir agresyviai elgiasi rinkoje, kiti laikosi konservatyvios veiklos strategijos ir maksimaliai susikoncentruoja ties tuo, ką sugeba geriausiai. Abiem atvejais rezultatai yra stebinančiai panašūs.
Net 75 proc. verslo profesionalų turnyro „Ahead 2009” dalyvių teigia, kad iki krizės jie turėjo stategiją, kaip veiks ekonominio nuosmukio metu, tačiau ketvirtadalis dalyvių pakeitė planus prasidėjus krizei.
Žaliajame pogrupyje geriausiai sekėsi veikti ekonominio nuosmukio metu LAVI komandai, geltonajame pogrupyje tris etapus iš eilės niekam lyderių pozicijos neužleidžia - AB „Mažeikių naftos“ komanda BARELIS.